Thursday, December 6, 2007

FAQ Rawatan Kehamilan @ NQ

Melewati perjalanan hidup...pelbagai bentuk dugaan dan ujian yang dihadirkan Allah...ada yg diuji dgn kemewahan, pangkat, darjat dan harta dan ada pula yg diuji dengan musibah, penyakit, kemelaratan, kemiskinan, perpisahan, kematian dan sbgnya. Namun tak kurang juga yg diuji dengan PENANTIAN ZURIAT...

Setiap yg berumahtangga mengimpikan kehadiran cahayamata buat penyeri mahligai yg dibina...malah bukan itu shj...ZURIAT @ ANAK-ANAK ini jugalaa merupakan sebhgn ASET kita...bukan shj tempat menumpang kasih tapi juga penyelamat di akhirat nanti...doa dari mereka ...

Tekanan dan beban emosi yg dialami oleh mereka yg diuji bukan sedikit...bibir mengukir senyum tapi tiada siapa yg tahu HATI MENANGIS HIBA...lebih-lebih lagi apabila mendengar perkhabaran dikalangan sahabat-handai mahupun saudara-mara yang menerima kehadiran cahayamata...lebih mengguris kalbu lagi yang lebih dahulu berkahwin sudahpun bergelar ibu atau bapa...perasaan & tekanan emosi ini adakalanya menyebabkan stress, kemurungan dan gangguan kpd personaliti. Tanpa disedari terkadang membuatkan individu menarik diri, memendam, pendiam dan mudah sensitif.Malah ada juga yg menyuarakan mereka mudah panas baran...berfikiran negatif dan pelbagai lagi.

Apapun JANGAN PUTUS ASA AKAN RAHMAT ALLAH, izinkan kami di NUR QUDRAH HOLISTIC SOLUTION MEMBANTU ANDA...

Latar belakang dislpin kaunseling, perawatan Islam & alternatif juga pengalaman serta pengetahuan PRODUK KEHAMILAN di bawah satu bumbung merupakan KEISTIMEWAAN & KEUNIKAN kami...

KEPEKAAN @ "AWARENESS" TENTANG PERI-PENTINGNYA INDIVIDU MENCAPAI KESEJAHTERAN & KESTABILAN EMOSI, SPIRITUAL, MINDA & FIZIKAL AKAN SAMA-SAMA KITA GARAPKAN SECARA BERSEPADU & SERENTAK DLM MENJAYAKAN MISI ZURIAT ANDA...barulaa super power doa & energynya pergi...ini kadang cuba produk tapi bila berdoa tak kena gayanya pula ~ leka , lalai & tidak hadir so macam mana Allah nak makbulkan...ada pula yang nak sangattt zuriat (bila ada unsur TEKANAN pun tak boleh juga gelombang minda akan terperangkap di gelombang beta)...dan bermacam-macam lagilaa...

FAQ TENTANG RAWATAN KEHAMILAN @ NQ
1) Prosedurnya bagaimana?
~ Klien mahupun pesakit yg berminat untuk menjalani rawatan di NQ perlu melengkapkan INVENTORI IKHTIAR ZURIAT@ NQ. Untuk mendapatkan salinan inventori ini anda boleh email ke nqalpha43@yahoo.com atau YAHOO MESSENGER : nizwar75@yahoo.com . Sila isikan borang @ inventori dengan lengkap dan jujur, hanya dgn maklumat dan informasi yg JELAS DAPAT MEMBANTU SAYA MENYEDIAKAN PELAN PERANCANGAN RAWATAN YG BERSESUAIAN & BERKESAN.
~ Setelah lengkap diisi sila email kembali ke nqalha43@yahoo.com dgn bukti pembayaran RM40 untuk penyediaan perancangan rawatan dan sesi konsultasi.

2) Kalau saya berada di luar Lembah Klang atau bagaimana?
Jangan risau sesi konsultasi boleh dijalankan secara Yahoo Messenger di nizwar75@yahoo.com @ telefon di 012-3915362 dimana SLIDE RAWATAN KEHAMILAN MENERUSI PENDEKATAN MEDITASI ISLAM & MINDA SUPER YANG MENGETENGAHKAN KEAJAIBAN & KEHEBATAN KUASA NIAT, DOA, MEDITASI DAN SAINS MINDA akan diemailkan terlebih dahulu untuk pembacaan & rujukan anda. Semasa konsultasi sila kemukan soalan-soalan berbangkit tentang teknik yg dibawakan.

3) Bagaimana dari segi KERAHSIAAN klien atau pesakit?
Apa yang kita kongsikan ADALAH RAHSIA bagi memelihara DIGNITY dan KEBAJIKAN klien kecuali dengan keizinan pihak terlibat untuk dibawakan perkongsian umum bagi tujuan jariah ilmu dan panduan inipun HANYA DENGAN IZIN & NAMA SAMARAN SHJ.

4) Apakah KEUNIKAN & KEISTIMEWAAN YG NQ tawarkan untuk membantu klien @ pesakit?
i) Segala maklumat di dalam inventori akan dianalis oleh saya untuk tujuan perancangan rawatan latar belakang keluarga, warna kegemaran, personaliti, sejarah kesihatan, usia perkahwinan dll memberikan gambaran HOLISTIK masalah klien.
ii) Menerusi DISPLIN KAUNSELING ~ sesi penerokaan isu-isu yg terpendam akan dilakukan.
iii) Menerusi PENDEKATAN PERAWATAN ISLAM & ALTERNATIF ~ klien @ pesakit akan didedahkan juga dibimbing dengan meneroka TEKNIK MEDITASI ISLAM & MINDA SUPER ~ bagaimana mencapai gelombang minda yg tepat sebelum indidvidu melontarkan doa @ hajat. Teknik INI anda boleh lakukan seberapa kerap yg mungkin di pejabat, tengah menaip, memasak, memandu, menonton tv...SELAIN BERDOA selepas solat 5 waktu
iii) BONUS ~ bukan itu shj PETUA & TIPS-TIPS PENTING UTK MENGANDUNG, AMALAN-AMALAN SUNNAH juga WAKTU-WAKTU SUNNAH UNTUK BERSAMA PASANGAN DGN HARAPAN AGAR ZURIAT YANG DIKANDUNG MENJADI ANAK YG SOLEH & SOLEHAH...+ PAPARAN KEAJAIBAN AIR SBG AGEN PERAKAM DOA YG HEBAT & PENAWAR DLM MENJAYAKAN MISI ANDA...
iv) KONSULTASI PRODUK (PERCUMA) ~ NQ mengetengahkan pelbagai jenama antaranya BIODEX, DE CLASSIC LIFE, CURORA, BIO SIRIEH COSMETCS , AURA SERI dan sebagainya. Daripada maklumat produk DIFORMULASI mengikut permasalahan dan budget klien.
iv) KONTRAK ~ Setiap pasangan @ klien akan diberikan KONTRAK DIRI dalam merangsang & menjayakan IMPIAN. Ini PENTING SEKALI kerana tanpa hala-tuju dari segi ketepatan masa minda akan carca-marba...tidak dapat bekerja dgn baik.

5) Bagaimana dengan KOS RAWATAN, mahal ker?
Tidak, kami di NQ tidak mengambil keuntungan melulu...YURAN KONSULTASI HANYA RM40 untuk per sesi @ 1 jam (sebulan sekali sehingga anda berjaya hamil).Selebihnya adalah mengikut KEMAMPUAN & BUDGET ANDA UNTUK PENGAMBILAN PRODUK KEHAMILAN...ada dlm inventori anda hanya perlu tick shj pada yg berkenaan dari serendah RM130 hinggalah RM400.
~ dalam menjayakan impian pasti ada nilai pengorbanan dan perjuangan yg perlu diberikan....NIATKANLAH KERANA ALLAH...moga-moga kelahiran zuriat yg anda juga pasangan idam-idamkan ini mampu menjadi PENEGAK SYIAR ISLAM YANG KITA CINTAI DALAM ERA AKHIR ZAMAN YANG SERBA MENCABAR....saya percaya Allah MAHA MENDENGAR...PASTI DIA AKAN MAKBULKAN...kuasa niat & kuasa doa sangat mustajab..jangan dipandang sepi kelebihan ini.

6) Ramaikah yang telah berjaya???
Alhamdulillah dengan pendekatan HOLISTIK dan UNIK kami ramai yang teleh menikmati kejayaan.InsyaAllah dengan KEISTIMEWAAN YANG NQ BAWAKAN INSYAALLAH ANDA BUKAN SHJ BERJAYA BERGELAR IBU @ AYAH TAPI JUGA MELALUI PENGALAMAN..."PERSONAL GROWTH" ~ Rahsia Mengenal Diri dan PENCIPTA...ALLAH SWT YANG MAHA BERKUASA...kita tak boleh sombong...inginkan sesuatu kita mohon dan munajatlaa padaNYA DI ATAS sana...insyaAllah dengan rendah hati dan ikhlas kita merayu...PASTI DIA MENDENGAR!!!..

7) Ada RAWATAN SUSULAN?
Ada...sebulan sekali sehingga ANDA & PASANGAN berjaya hamil.Kad Temujanji akan diberikan untuk rawatan susulan @ per konsultasi @ RM40 dan konsultasi produk (bergantung kpd budget klien) apa yang perlu diteruskan bergantung kepada perkembangan klien.

8) BERAPA LAMA BOLEH MELIHAT HASILNYA?
Mengikut pengalaman kami yang terpantas dlm tempoh 10 hari sudahpun berkongsi khabar gembira mereka dan paling lambat 3 hingga 4 bulan...

PERCAYA AKAN POTENSI DIRI, JANGAN MUDAH PUTUS ASA, SABAR &
ISTIQAMAH , INSYAALLAH IMPIAN MAMPU BERUBAH MENJADI
REALITI...Tiada yang mustahil untuk dikecapi...Allah sendiri tidak akan mengubah nasib kita sekiranya kita sendiri TIADA INISIATIF @ USAHA untuk mengubahnya...BERI RUANG...BERI PELUANG...MEREKA TELAH BERJAYA MEREALISASIKANNYA, ANDA BILA LAGI???SELAMAT MENCUBA...SEMOGA ANDA BERJAYA!!!InsyaAllah...

~ WE AT NQ WOULD LIKE TO GROW IN WISDOM WITH THOSE WHO WANTS TO GROW WITH US ~

~Salam Ukhwah;
Pn Aniz Hj Anwar
Master In Counselling
Counsellor / Therapist / Trainer
Nur Qudrah Holistic Solution

No comments: